Rowenta Compact Power Cyclonic Stofzuiger zonder zak RO3733 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Cyclonic Stofzuiger zonder zak RO3733 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

F 13-11-2019

Licht gewicht en handig.

De Rowenta is een lichtere en kleinere stofzuiger dan ik had.
Een pluspunt vind ik het borsteltje dat aan de zuigstang vastzit. Normaal gesproken blijven accessories bij mij ongebruikt maar doordat deze al 'voor de grijp is' gebruik ik deze veel; stof van de plinten, spinnenraggen, kozijnen, lastige hoekjes etc.
De snoeren van stofzuigers zijn volgens mij altijd net te kort, of ik ben te lui om het snoer even in een ander stopcontact te stoppen.
Je kan veel zuigen voordat het reservoir vol zit. Deze is gemakkelijk te legen door deze op zijn kop te houden en tegen de kliko te tikken. Het stof op het kussentje bovenin moest ik wel even extra met mijn handen doen.
De stofzuiger maakt minder geluid dan ik gewend was. Hierdoor had ik het idee dat deze minder goed zoog, maar de zuigkracht is goed.

Pluspunten

• Compact
  • Voldoende inhoud reservoir
  • Geintegreerd borsteltje

Minpunten

• Legen van reservoir in vuilnisbak buiten

dfrenner 08-11-2019

Mooie krachtige stofzuiger

De Rowenta RO3733 is een zeer complete, krachtige, lichtgewicht stofzuiger.

Het in elkaar zetten kan op één manier en wijst zich vanzelf. Het snoer is lang genoeg en rolt soepel uit en op. Deze stofzuiger kan aan of uit, dus geen variabele vermogens, maar zeg nu zelf, staat de stofzuiger niet altijd op de hoogste staand?

De zuigkracht is echt dik in orde, zowel vloerbedekking als harde ondervloeren zijn erg goed te zuigen. Voor laminaat zit er zelfs een aparte zuigmond bij!

Ook zitten er veel accessoires bij, waardoor het een erg complete stofzuiger is. Om er één uit te pikken: wij gebruiken de kleine harige zuigmond altijd voor de bank, maar die raken we ook erg vaak kwijt, omdat we hem tussendoor even aan de kant leggen, bij de Rowenta zit hij heel ingenious geïntegreerd in de stang, je schuift hem makkelijk in en uit!

De opvangbak is makkelijk te legen, hierdoor nooit meer gedoe met stofzuigerzakken!

Al met al een fijne stofzuiger met erg veel zuigkracht!

Pluspunten

• Krachtig
  • Goedkoop
  • Compleet, veel accessoires
  • Handige oplossing harig opzetstuk

Minpunten

• Geen variabel vermogen
  • Geen "klik" systeem stang

Oriosa 01-11-2019

Klein en fijn

Hele fijne stofzuiger lekker compact in gebruik. Snoer had iets langer gemogen. Soms rolt het snoer ook niet helemaal lekker op. Ik vind de handvat (boog) niet heel sterk Als je er iets wat meer druk op uitoefende heb ik het idee dat hij wat doorbuigt Verder heeft hij wel een goede zuigkracht

Pluspunten

• Compact
  • Wendbaar
  • Licht gewicht
  • Krachtig

Minpunten

• Iets kort snoer
  • Snoer rolt niet altijd lekker op
  • Handvatboog niet heel stevig

Madieke 30-10-2019

Wendbare stofzuiger

Fijne wendbare stofzuiger. Makkelijk in elkaar te zetten. Erg wendbaar en licht. De borstels die erbij zitten helpen je om elke ondergrond te zuigen. Heel fijn dat je geen zak meer nodig hebt, scheelt weer in kosten. En je vind een per ongeluk opgezogen dingetje weer makkelijk terug.
Wel jammer dat het snoer niet zo lang is.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht
  • Geen zakken meer nodig
  • Fijne borstels

Minpunten

• Te kort snoer

Basketti 30-10-2019

Fijne kleine krachtige stofzuiger

Compacte stofzuiger met ruim voldoende zuigkracht. De stofzuiger was heel eenvoudig in elkaar te zetten toen hij uit de doos kwam. Fijn dat er 2 zuigmonden bij zitten, de parketzuigmond is onze favoriet. Het snoer is niet super lang maar lang genoeg om op alle plekken in het huis te kunnen komen. Eén minpuntje; de positie waar de slang aan de stofzuiger zit gemonteerd, door de lage plek til ik de stofzuiger regelmatig een stuk omhoog. Ik hoop dat deze verbinding na een aantal jaar ook nog goed is.

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • licht gewicht

Minpunten

• positie van de slang

Alfajer 21-10-2019

Kleine krachtpatser

Bij het uitpakken was de eerste gedachte: wat een kleine stofzuiger. Maar de daden van deze kleine monster zijn groot. Goede zuigkracht en met behulp van de vele verschillende opzetstukken kan je met gemak het gehele huis stofzuigen. Door de grootte is her ook een lichte en wenkbare stifzuiger en ook het reservoir is zeer makkelijk te legen en schoon te maken.
Kortom, een kleine krachtpatser!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lichtgewicht stofzuiger
  • Zeer wenkbaar
  • Veel accessoires

Minpunten

• Draadlengte niet al te lang
  • Draad rolt niet makkelijk terug

Ronald 20-10-2019

Handig en goed toestel

De stofzuiger heeft een krachtige motor waardoor de zuigkracht sterk is. De draai cirkel van de wieltjes zijn erg wendbaar. Het toestel is makkelijk schoon te houden.
Het toestel is licht en makkelijk in elkaar te zetten. Het is zeker een aanrader. Door dat het toestel licht is kan het snel achter over gaan.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact
  • Licht gewicht
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Kan snel achter over gaan
  • Geen mogelijkheid voor accessoire